Etter at søknad er mottatt, skal du innen 3 uker ha fått vedtak på tjenester. Skulle du ha fått et avslag, så er vi behjelpelig med å opprette klage hvis du ønsker dette.
Etter at vi har mottatt søknad/ henvendelse vil vi foreta et kartleggingsbesøk/ samtale. Vedtak vil bli fattet på bakgrunn av den faglige vurderingen og avgjørelsen i tiltaksteam. Vi skal være behjelpelig med å veilede og informere om saksgang og tjenester som kommunen har. Søknaden leveres på innbyggertorget på kommunehuset eller på forvaltningskontoret (som er på omsorgstunet).
Søknaden finner du ved å trykke på denne lenka.
Telefontider: Mandag, tirsdag og onsdag kl. 10.00-14.00. Ellers er vi å treffe på kontoret på Tolga omsorgstun kl. 08.00-15.30 på mandag, tirsdag, onsdag.
Kontaktinformasjon:
Telefon: 40 40 18 50
Adresse: Tolga omsorgstun v/ Forvaltningskontoret, Sjukhusmoen 77, 2540 Tolga
Ansatte:
Berit Flatgård, saksbehandler
Fredrik Axthorne, saksbehandler