Sjølbetjening

Tolga kommune har flere sjølbetjeningsløsninger for deg som innbygger. Dette er et prioritert område og flere løsninger vil komme på plass etter hvert. Her er våre løsninger pr. i dag:

Booking av saksbehandler og kulturhus
MinEiendom
Min kommune/ Min side
eDiaolog
Skjema
Innsyn egen faktura

Innbyggertorget  i Tolga kommune

Har du spørsmål om de sjølbetjente løsningene eller digital post fra Tolga kommune, ring telefonnummer 624 96 500 eller send e-post til: postmottak@tolga.kommune.no

Når kan du ringe?

  • Mandag til fredag, kl 10.00-14.00

Hvordan logge inn med elektronisk id:

For å få tilgang til de sjølbetjente løsningene, må du logge deg inn via ID-porten med en av disse innloggingsmetodene:

  • MinID
  • BankID
  • BankID App
  • Buypass
  • Commfides

Noen av tjenestene og informasjonen på Min side kan inneholde sensitive personopplysninger. Hvis du prøver å åpne en detaljside som inneholder sensitive personopplysninger, vil du bli bedt om å logge deg på på nytt med et høyere sikkerhetsnivå (for eksempel BankID).

Les mer om de ulike innloggingsmetodene og hvordan du kan bestille dem her

Oppdater kontaktinformasjon:

Når du har registrert deg i Kontakt- og reservasjonsregisteret, kan du få viktige brev og påminninger fra stat og kommune digitalt. Sjekk at du er oppført med korrekt mobilnummer og e-postadresse i Kontakt- og reservasjonsregisteret. Stat og kommune bruker kontaktinformasjonen som du har registrert i Kontakt- og reservasjonsregisteret når de skal varsle deg elektronisk om vedtak og annen viktig informasjon. Det er viktig at du har lagt inn riktig mobilnummer og/eller e-postadresse.