NAV

NAV Tolga holder til i 2. etasje i  Tolga kommunehus.


Åpningstid:   Fra 1. februar 2016:

Tirsdag og torsdag kl. 9.00 -14.30.
NAV Tolga er tilgjengelig via NAV kundesenter 55 55 33 33, eller via din side på NAV.no


Besøksadresse: Kommunehuset
Postadresse: NAV Tolga, Kommunehuset, 2540 Tolga
E-post: nav.kontaktsenter@nav.no

Ansatte:

Leder NAV Tolga - Synnøve Narjord
Veileder - Anne Grethe Trøen

Veileder - Olav Sæther
Veileder - Torgeir Ryen
Veileder - Espen Heitmann


OBS:
Send ikke sensitiv informasjon i e-post, eksempelvis opplysninger om helseforhold eller diagnoser. Henvendelser per e-post skal inneholde fullt navn og adresse, men ingen andre personopplysninger som for eksempel fødselsnummer. Jf. personopplysningsloven § 2 nr. 1 og nr. 8

 

Arbeidsområder:  

- Sosiale problemer 
- Økonomisk rådgivning
- Gjeldsrådgivning
- Boligproblemer
- Arbeidsledighet
- Utdanningsspørsmål
- Trygdespørsmål
 

 

Nyheter

nav%2EjpgFra 1.februar 2016 har NAV Tolga åpent publikumsmottak tirsdag og torsdag kl.9.00-14.30. NAV Tolga er tilgjengelig via NAV Kundesenter tlf. 55 55 33 33 eller via DinSide på nav.no

25.01.2016

nav%2EjpgNAV-Tolga er blitt tildelt Fremgangsprisen for 2015. Utmerkelsen er basert på målbare resultater over et bredt spekter med indikatorer. Leder ved NAV-Tolga, Synnøve Narjord, berømmer sine medarbeidere og setter stor pris på utmerkelsen. Les mer om tildelingen i papirutgaven av Retten i dag.

11.01.2016

nav%2EjpgFra den 8. desember 2014 får brukerne innsyn i status for søknader de sender til NAV innen områdene «arbeid» og «familie». På Ditt NAV vises også kvittering på alle elektronisk innsendte søknader – uavhengig område. Brukerne får mulighet til å sende inn spørsmål og henvendelser til oss gjennom Ditt NAV, og får i tillegg innsyn i den elektroniske dialogen med NAV.

10.12.2014

nav%2EjpgMandag den 14. oktober er det duket for årets brukerundersøkelse på NAV-kontoret. NAV ber de av kommunens innbyggere som besøker NAV-kontoret de neste 14 dagene, om å delta i spørreundersøkelsen, hvis de blir spurt om det. På denne måten kan NAV få nyttige tilbakemeldinger på både servicenivå og hvordan tjenesten fungerer i kommunen.

04.10.2013

Navansatte med beskyttelsesdresser påNAV Tolga har fokus på markedsarbeid, og er i disse dager ute og besøker bedrifter i området. Dette er noe vi vil satse mer på fremover fordi vi syns det er viktig å ha god kontakt med arbeidslivet i nærområdet! Det ligger store muligheter i samarbeid mellom NAV og næringslivet, og disse må vi benytte. 

13.03.2013

NAV Tolga er åpent 27. desember 10-14 og 28. desember kl. 10.00 -14.00.  Vi holder stengt på julaften og nyttårsaften. Dette er bestemt fra høyere hold, så det blir likt på alle NAV-kontorer i fylket.

17.12.2012

Kontakt sosiale tjenester

Flyktningtjenesten:
Tlf 62 49 65 00
Krisesenter:
Tlf: 61 27 92 20
NAV-kundesenter:
Tlf. 55 55 33 33